czwartek, 14 lipca 2016

Post wakacyjny i coś do Mayi ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=V0PisGe66mY


Miłych Wakacji;-)


Ps; Mayu nie mogę u ciebie, jako anonimowa komentować, po prostu nie daję rady przechodzić przez te kody obrazkowe. Wiem, że nie masz ich w ustawieniach bloga, ale ten problem mam na wszystkich blogach, na jakich komentuję i dotyczy to wszystkich przeglądarek, jakich używam. Muszę  założyć konto bloggera a to dopiero zrobię  po wakacjach; -) Czytam twoje notki i pamiętam o tobie Pozdrawiam cieplutko;-)

8 komentarzy:

  1. Kochana, pewnie masz dziwną przeglądarkę. Wiem, bo ja też taką miałam i nie mogłam nic odpisać anonimowo. Może masz zamknięty java skript? Odblokuj go na maksa, a jak nie -- zmień pzreglądarkę. Chrominium np jest do bani. Jedynie firek daje radę :D.
    Miłych wakacji, Vero, oraz pozdrawiam serdecznie.
    ps. Ja zasuwam przy zbieraniu borówek amerykańskich, po 10 godzin dziennie; za dychę na godzinę. Fajnie jest, bo to moją dawna kumpela, sąsiadka przez miedzę. Wieczorami jestem do bani (bolą plecy), a rano trzeba wstać. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale energetyczny wakacyjny klip :)
    Takich wakacji Ci życzę Weroniko- dobrego wypoczynku, złotej opalenizny, humoru i super jedzonka :)
    A potem napisz coś ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten problem Mayu na wszystkich przeglądarkach Opera, Mozilla, chrome. Postaram się ten problem rozwiązać w najbliższym czasie.
    Wakacje pracownicze, ale jeśli sprawia ci to przyjemność i dodatkowo zarobisz parę groszy to też dobrze.
    Udanych zbiorów Mayu i miłego upalnego lata.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię tą piosenkę a teledysk jest świetny. Przypomina mi idealne wakacje, wylegiwanie się na plaży i wakacyjną atmosferę. Mam nadzieję, że te wakacje nawet, jeśli nie będą takie jak w tym teledysku to będą wypoczynkiem.
    Na pewno napiszę coś nowego. Pozdrawiam serdecznie i miłych wakacji również życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety zbyt wielki upał kojarzy mi się z innym klipem:
    https://youtu.be/gXN8AHojMs4
    ale nie dramatyzujmy, klip z Beatką znakomity, ponadczasowy, a w upale pustynnym też się można świetnie, wakacyjnie bawić...
    pozdrawiać jzns :)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obawiaj się pkanalio żadne upały nam niestety nie grożą a lato jest naprawdę zimnie i niemiłe, mam nadzieję, że będzie lepiej, bo nie zniosę całego takiego lata.
    Mimo wszystko Udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. Już niebawem znikne z tego portalu, bo i mnie zaczyna wkurzać. Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem, co z tymi kodami jest, ale z blogspota bym się nie ruszała. PiS już teraz inwigiluje obywateli, czyta emaile itd. Bloogger nie podlega prawu polskiemu i tej nowej ustawie, więc jest bezpieczny. Wszędzie jest nie fajnie Na Onecie kontrowersyjnych rzeczy nie napiszesz, na innych portalach również jedynie blogspot daje nieograniczoną wolność wypowiedzi, Zwróć uwagę, że byłaś już w wielu miejscach i też ci się tam nie podobało. Zrobisz jak zechcesz, ale ja bym nie zmieniała adresu bloga.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń