czwartek, 25 września 2014

Przyjaciele ...

7 komentarzy:

  1. Witaj :) To prawda, że zwierzęta są bardziej czuli niż ludzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwierzaki są cudowne . Mayu możesz podać adres swojego emaila ? Chcę Ci coś napisać prywatnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie nie jestem zdziwiona. Zaskoczyłoby mnie tragiczne zakończenie tej historii. Zwierzęta są obecne w moim życiu od narodzin. Powiem szczerze - ludzie nie dorastają im do pięt w kwestii empatii i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu się całkowicie zgadzam . Zwierzaki są cudowne . Jesteś wegetarianką ? Bo ja tak . Boję się tylko groźnych ras takich jak Amstafy Rottweilery . i nie za bardzo lubię ptaki ,ale to ma związek z pewnymi przejściami w dzieciństwie, gdy zaatakował mnie kogut . ;-0
    Ten twój psiak na zdjęciu jest bardzo duży ,ale wygląda sympatycznie . Zawsze marzyłam o tym ,aby mieć psa golden Retriever wiem już jak dałabym mu na imię ....;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oki :)
    li.la@g.pl
    Buziolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vera... sorki... Nie wiem, co stało? Nie mogę się tam zalogować. Przekieruj na onet.

    OdpowiedzUsuń